Sosyal Medya Yönetimi
Kurumsal
Sosyal Medya Yönetimi
Kurumların markaları, ürünleri, rakipleri hatta kendileri hakkında diğer insanların neler konuştuğunu, hangi konularda tartıştıklarını bilmesi için medya takibi konusunda harcadıkları çok fazla zaman, emek ve tabi para söz konusudur. Bu yüzden sosyal medyayı işleri kadar önemsemelidirler. Kurumların sosyal medyaya katılımlarını sağlamak adına uyguladıkları farklı yöntemleri mevcuttur. -Kurumsal Katılım; sosyal medyada ya kurum isimleri ile yer alırlar ya da marka isimleri ile yer alırlar -İkinci yöntem ise kurum yetkilisi bir kişinin adına iletişimde bulunarak sosyal medyaya katılım sağlarlar. Her iki yöntemle de kurumlar pazarlama iletişimi taktiklerini kullanarak bu mecralar aracılığı ile pazar paylarını güçlendirebilirler.